【第89回】2020年8月1日(土)

2020年8月1日(土)

Saturday 1 August 2020

第89回例会

89th meeting

※メンバーのプライバシーに配慮し、人物が特定しうる写真にはぼかしを入れています。


 In today's meeting we did:

- an Initiation ceremony. New members came in and were welcomed. 
- 10 mins behind schedule but the TMOE paid attention to latter parts so that we could catch up with the delay.
- Guests from New York and Cape Town. What an international meeting we had.
- Covered L, G, B, T from prepared speeches and LGBT lecture.
- Word of the day and table topics are relevant and topical since they come up with them as we go through a difficult time under coronavirus pandemic.
- Ds evaluation for C. He pointed that she did a great use of online meeting - zoom by sharing pictures and videos. Advice on opening SNS accounts of Enzo and Dot was spot-on!

今日の会議では、次のことを行いました。


-開始式典。新しいメンバーが入ってきて、歓迎されました。

-予定より10分遅れましたが、TMOEは遅延に追いつくことができるように後半の部分に注意を払いました。

-ニューヨークとケープタウンからのゲスト。なんと国際的な会議でしたか。

-準備されたスピーチとLGBTレクチャーからLGBTをカバー。

-今日の単語と表のトピックは、コロナウイルスのパンデミック下で困難な時期を経験するときにそれらを思い付くので、関連性があり、話題性があります。

-DのCに対する評価。彼は彼女がオンライン会議の素晴らしい使い方をしたと指摘しました-写真とビデオを共有することによってズームします。 EnzoDotSNSアカウント開設のアドバイスが出ました!