【特別例会】2020年8月29日(土)~ LGBTQトリビアとゲーム大会~

 ※メンバーのプライバシーに配慮し、人物が特定しうる写真にはぼかしを入れています。





In tonights special meeting A-san prepared three fun games with the help of other members (special thanks to G-san for their ideas and contribution).

今夜の特別会議Aは、他のメンバーの助けを借りて3つの楽しいゲームを準備しました(G-sanのアイデアと貢献に感謝)


Members were put into two teams: team Anpanman and team Bubbles.

メンバーはアンパンマンとバブルの2つのチームに分かれました。





The first game was a trivia game about our club, with questions about toastmaster club meetings and about our members. 

最初のゲームは、トーストマスタークラブのミーティングとメンバーについての質問があった、クラブに関する雑学ゲームでした。

 


Some questions at the end included members guessing who the baby photo belonged to:

最後にいくつかの質問には、赤ちゃんの写真が誰のものかを推測するメンバーが含まれていました:





The second game was Pictionary.  Members had two minutes to draw as many pictures as possible.  For every correct guess they received a point. 

We saw some wonderful and strange art during this fun game!

2番目のゲームは辞書でした。メンバーは、できるだけ多くの絵を描くために2分の余裕がありました。すべての正しい推測について、彼らはポイントを受け取りました。

私たちはこの楽しいゲームの間にいくつかの素晴らしいと奇妙なアートを見ました!




Finally, the third game was Outburst.  Members had a category and had to make a list of all the things that would fit into that category.  We put on our creative thinking caps and came up with some interesting things!

最後に、3番目のゲームが爆発しました。メンバーにはカテゴリがあり、そのカテゴリに当てはまるものすべてのリストを作成する必要がありました。私たちは創造的な思考の上限を設定し、いくつかの興味深いことを思いつきました!


Written by Toastmaster A.S.